زنده نگاه‌داشتن فرهنگ پایداری و مقاومت، نیازمند هنر است
نوشته شده توسط : محسن

زنده نگاه‌داشتن فرهنگ پایداری و مقاومت، نیازمند هنر است

  • 4

وی ادامه داد: نیروی دریایی براساس داشته‌ها و اطلاعات رزمی که از 6 ماه قبل از تجاوز رژیم بعث آماده کرده بود، کمترین آسیب را دید و کاری کرد تا زیرساخت‌های کشور کمترین آسیب را ببینند.
دریادار آزاد بیان کرد: نیروی دریایی اقتصاد جنگ را از ابتدا تا آخر مدیریت کرد و اگر توسط کشورهای دیگر از عراق در جنگ تحمیلی پشتیبانی صورت نمی‌گرفت، بعثی‌ها بیش از 6 ماه توان اداره جنگ را نداشتند.
وی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون مرزهای خود را تا نیم‌کره شمالی افزایش داده است و حتی تا نیمکره جنوبی و اقیانوس هند نیز در حال حراست از منافع خود هستیم که همه آنها به واسطه راهبردهای امام خمینی(ره) و هدایت مقام معظم رهبری صورت گرفته است.
فرمانده منطقه یکم نداجا افزود: حضور ایران اسلامی در دریا عظمت ملت و اقتدار انقلاب اسلامی است و اعتقاد داریم امروز نوک پیکان دفاع از کشور، عرصه رسانه در بخش‌های فرهنگی و هنری است که انصافاً رسانه‌های ما در این زمینه خوب عمل کرده اند که باید به تلاش فعالین متصدیان در این حوزه آفرین گفت.
وی در پایان گفت: زنده نگه‌داشتن فرهنگ پایداری و مقاومت نیازمند هنر است که مسئولین این راه در کشور کم نگذاشته‌اند و با الطاف الهی امیدوارم در




:: برچسب‌ها: نیروی دریایی ، ارتش ، ترنم ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: